سلام
جاز تنها دوره محبوبیت توده ای خود را در اواخر دهه 30 و در دهه 40 با سبک سوینگ ( تاب ) دته های بزرگ و آوازخوان هایی مانند بینگ کروزوبی و فرانک سیناترا ( که به ناله کنندگان معروف شدند ) نجربه کرد . در این میان بلوز نیز متحول شد آوازخوان های سیاه پوست به دنبال کار از جنوب به شمال و شهر های صنعتی مهاجرت کردند و بلوز روستایی به سبک بلوز شهری که خشن تر بوئ و. بیشتر از عبارت پردازهای آوازی استفاده می کرد دگرگون شد دسته های بلوزی که در دهه 40 در شیکاگو به وجود امدند از گیتا های الکتریک تقویت شده که اغلب با باس و درام الکتریکی حمایت می شدند استفاده می کردند . این شازها بعد ها از طرف دسته های راک اند رول نیز به کار برده شد .
در دهه های بعد از جنگ جهانی دوم موسیقی پاپ آمریکایی به استیلای بین المللی غیر قابل بحثی دست یافت . در دهه 50 مهاجرت سیاه پوستان آمریکاییبه شهر های شمالی به پیدایش اشکال و سبک های آوازی بلوز ترکیبی انجامید . راک اند رول در دهه 50 با الویس پریسلی و شخصیت های دیگر ظهور کرد به صورت آمیخته ای از ریتمو بلوز سیاه پوستان با موسیقی کانتری و اهنگ عاطفی فیض بخش پدیدار شد . در دهه 60 اشکال پیچیده تر راک اند رول به موسیقی راک معروف شد که عناصر بنیادین آن عبارتند از : یک یا چند آواز خوان تعدادی گیتار شدیدا تقویت شده ( شامل باس ریتم و ریتم و لید ) و درام . از میان سازهای دیگری که معمولا به کار برده می شوند می توان از پیانوی الکتریکی ارگ الکتریکی سینتی سایزر انواع سازهای بادی و سازهای ضربی فرعی نام برد . نت های کلیدی راک گونه ای ضرب پشتی backbeat کوبنده آوازهای عاطفی و نوای به شدت تقویت شده گیتار است این سبک در مراحل اولیه خود سبکی ساده بود که بیشتر بر ریتم های رقص مانند ملودی ها و هارمونی های رایج و اشعاری که با دل مشغولی های شنودگانش همدردی همدردی می کرد – عشق جوانی بلوغ و اتومبیل – متکی بود که در مرحله بلوغ پیچیدگی بیشتری یافت و برخی از با استعدادترین نمایندگان آن توجه منتقدین جدی موسیقی را به خود جلب کرد .
سلام خوبی من با نظرشما موافق هستم هر جور صلاح میدونید فقط یه شماره تماس به من بدید .............فعلآ
مرسی از اینکه سر زدی
وبلاگ نسبتا خوب و مفیدی داری
موقق باشی
من همه جوره هستم پایه. منتظر نظزات شما هستم در وبلاگودم.